Servicii

Help Desk Support: 

Hieroglyph Consulting dezvolta impreuna cu partenerii sai pachete customizate de suport IT, in functie de nevoile operationale și financiare.

Disponibilitatea serviciului este de 24/7, timpul de răspuns este de pană la 30min, timpul de remediere poate varia de la 30min pană la 24h.

Serviciul Help-desk este impărtit in 3 subcategorii:

– Help Desk telefonic: are rol de identificare a situatiei sesizate și reprezintă o primă incercare de rezolutie a problemei de la distantă prin ghidarea utilizatorului inspre rezolvarea interactivă a acesteia.

– Help desk remote: presupune rezolvarea situatiilor prin conectarea pe statiile utilizatorilor sau pe serverele centralizate de la distantă, ca și cum specialiștii nostri s-ar afla langă utilizator.

– Help desk on site: inseamnă deplasarea specialiștilor noștri la sediul partenerilor in scopul rezolvării sesizării. in acest caz timpul de rezolvare va fi indicat in SLA-ul agreat de părti.

Activitătile de HelpDesk sunt documentate conform standardelor interne Hieroglyph Consulting și prezentate clientului lunar. Ele vor sta la baza evaluării proactive.

Mentenanta infrastructura si implementare de servicii informatice:

– Audit initial gratuit al intregii infrastructuri hardware și software, elaborarea unui document de analiză, avand ca finalitate un set concret de propuneri și evaluări proactive.

– Mentenanta echipamentelor și a serviciilor de tip server, a echipamentelor de retea, pasive si active.

– Gestionarea activelor software și hardware; evidenta garantiilor; managementul licentelor.

– Implementarea de solutii de comunicare, mesagerie și colaborare in Cloud. Aceste capabilităti de comunicare și organizare pot fi implementate fără a necesita instalare și mentenantă de produse software și hardware in locatia partenerului.

– Implementarea, dezvoltarea și integrarea de solutii hardware și software, dezvoltate de Hieroglyph Consulting sau third-party, pe infrastructura existentă a partenerului.

– Aplicarea tuturor standardelor de securitate și back-up cerute in industria IT, dar și cele specifice propuse de partener.

Dezvoltare strategie ITC:

Scopul nostru il reprezintă acela de a identifica la nivel strategic directia componentei IT in cadrul companiei partenerului. Alinierea intre tehnologie și nivelul de business real este esential pentru competitivitate, putand creste ROI-ul companiei cu pană la 40%.

– Revizuirea investitiilor in IT prin assesmentul portofoliului IT.

– Analiza costuri IT vs beneficii.

– Implementare de roadmap IT.

– Planificarea de selectie de proiecte.

– Analiză și design de infrastructură și servicii.

– Suport recrutare personal IT.

Training si servicii complementare:

– Achizitii sau inchiriere de echipamente hardware   .

– Organizare de traininguri specializate, pentru personalul tehnic al partenerului.

– Elaborarea de politici și proceduri.

– Dezvoltare de solutii software specifice nevoilor partenerului.

– Reprezentarea partenerului in relatia cu alti furnizori de solutii IT. 

 

Copyright 2011 Hieroglyph Consulting - Toate Drepturile Rezervate
Companie | Termeni si Conditii | Sitemap | Blog IT | Contact